Programma

Hoe creëer je een omgeving waarin klantgericht werken mogelijk is? Wij geven je handvaten om van jouw bedrijf een klantgericht bedrijf te maken.

GroeiZaken begeleidt je om klantgericht werken te faciliteren en te stimuleren.

Om consequent een goede klantbeleving te kunnen bieden, zal iedereen binnen jouw bedrijf het belang van de klant op het netvlies moeten hebben. Leiderschap speelt daarbij een belangrijke rol. In deze training leren wij jou alles over hospitality en klantgericht leiderschap. Aanvullend kunnen wij een hospitality training geven aan de medewerkers binnen jouw bedrijf.

Resultaat

  • Door een andere klantbenadering ontstaat er een hogere klanttevredenheid.
  • Je klanten blijven langer klant bij jou.
  • De medewerkers hebben meer plezier in hun werk.
  • De productiviteit binnen het bedrijf gaat omhoog.
  • Door bewustwording van je eigen gedrag kun je beter bijsturen.

Data & Plaats

Datum: najaar 2019, exacte data volgen.

Plaats: nader overeen te komen.

Groepsgrootte: minimaal 8, maximaal 10 personen.

Incompany

Uiteraard kan deze training incompany gegeven worden.